torsdag 6. august 2009

06.06. Langvarig skogtur

I løpet av de to siste dagene har Carmens to midterste tenner i underkjeven også forsvunnet , men det ser ikke ut til å hemme frøkna i det hele tatt. Hun gnager like iherdig på både tyggeben og ting hun finner i skogen.

Endelig var sola tilbake i dag, og vi benytta anledningen til 3-4 timer i skogen. Dvs vi gikk bare rett inn i skogen og holdt oss på samme område noen timer. Jeg leste bok, og Carmen trente passivitet. Hun sutra litt i begynnelsen, men roa seg etter hvert. Dvs. hun sovna ikke, antagelig fordi hun ikke ville tisse mens hun stod bundet. Hm..

Helgen blir spennende! Vi skal på valpetreff hos Thorsvi. Kjøre 45 milx2 på en helg. Og treffe oppdretterne, Carmens søsken og deres eiere. Lurer på om jeg kommer til å se hvem som er Carmen hvis flere valper er løse samtidig. Hun kommer jo selvsagt til å kjenne igjen meg, men vil jeg kjenne igjen henne? Også er jeg selvsagt spent på hvordan hun vil løse de enkle oppgavene jeg regner med at Anita vil prøve ut på kullet.

1 kommentar:

  1. Såå spennende med valpetreff, gleder meg til masse bilder på søndag! God tur!

    SvarSlett