lørdag 7. juni 2014

03.06 Trondheims-tur










Jeg har vel sagt det før, men det er altså gull verdt med gode treningskompiser når jeg trenger hundevakt. Mine hunder er selvsagt aldri i kennel - det har de ikke behov for. Nei, da er de hos noen de kjenner som har hunder som de kjenner.

Nå som jeg har to hunder, er det dog dobbelt opp med bortplasseringer som skal til. Det blir litt mye ekstra hvis samme hundevakt skal ha begge to. Derfor er det om å gjøre å skaffe to hundevakter når jeg må reise bort.

Denne gangen fikk Petra være hos jevngamle Peppy og “onkel” Mio. Carmen fikk være hos valpen Tiril og voksne Cari.

Jeg dro av gårde på jobbreise til Trondheim - i trygg forvissning om at begge de to firbente kom til å ha det kjempefint.

Etter dagens møte fikk vi jammen en flott omvisning i den vakre byen. Og det i et fantastisk sommervær, med langt over 20 grader.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar