lørdag 29. oktober 2011

29.10 Herlig høst!












Jeg gleder meg over varmegradene hver dag, og grøsser med tanke på hvor tidlig vinteren kom i fjor!

I dag dro Carmen og jeg av gårde på trening med gjengen, - dvs for å se på at de andre trente. Carmen er jo stadig vekk sykemeldt.

Vi trente i to forskjellige terreng. I det første terrenget delte gruppa seg i to, slik at den ene holdt på med dobbeltmarkering og den andre med dirigering.

Markeringene ble kastet til de samme stedene hver gang og ekvipasjen flytta seg lenger og lenger unna. Carmen fikk være med og sitte og se på, noe hun stort sett fiksa veldig bra.

På dirigeringsposten bevega ekvipasjen seg lenger og lenger unna de utlagte dummyene. På andre runde starta de ”et hakk” lenger unna enn de gjorde på første runde. Carmen og jeg lagde oss en stamplass på stedet lengst ut og satt der og så på. Noen bilder ble det også.


Til slutt skifta vi terreng og hundene ble sendt på blinde dirigeringer, - de var så flinke, så!!


Hjemme igjen slappa Carmen og jeg av foran vedovnen etter litt sedvanlig sårstell. Såret hennes blir sakte, sakte bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar