søndag 13. mars 2011

13.03 Spesielle dummyer

Det ble en økt på ettermiddagen i dag til vårt vanlige treningssted. Jeg tok med meg anda (altså i gummi) og de såkalte snødummiene fra Hundsystrarna (de snøen ikke setter seg fast i). Tenkte at siden dummyene var litt spesielle, skulle ikke oppgaven bli så altfor vanskelig.

Dermed gikk Carmen fot ut til brøytekanten hvor jeg (riktignok diskret, men hun skjønner det jo!) la fra meg et par snødummyer. Så kasta jeg anda som forstyrrelse, ganske nærme først, og så lenger unna. Skjønte at det var betraktelig vanskeligere for henne å “slippe” denne spennende apporten sammenligna med om det hadde vært en vanlig dummy.

Og hun ble litt elektrisk når hun omsider fikk lov å hente anda. Må jo utfordre henne litt innimellom.

For øvrig gikk hun selvsagt fot til og fra treningsplassen. Det hører med til treningsøkten. Og det gjør det mer motiverende for meg å trene fot at jeg faktisk skal bevege meg fra A til B.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar