søndag 20. februar 2011

20.02 Snø-trim


"Er du snart ferdig med å gjemme den derre dummyen, eller?"

Ja, en kan jo slippe opp for fantasi når verden er snødekt og elendet bare varer og varer. I dag var det for øvrig en flott vinterdag, med rundt 10 minus og sol fra skyfri himmel.

Jeg tok med Carmen bort på jordet i nærheten av skiløypa og tråkka ut i dypsnøen. Det ble jammen meg trim både for tobent og firbent. Carmen fikk bakse rundt i snøen som hun ville. Så trente vi litt stoppsignal.

Etterpå tok vi en liten økt med fremmadsending, stopp og til venstre. Da ble jeg imponert over veslefrøkna. Hun visste hvor den var, så hun tok et lite byks til siden etter at jeg hadde blåst stopp. Men, så stoppa hun faktisk, så på meg, og så på dummyen, og avventa videre beskjed. Selvbeherskelse, altså. Bra, Carmen!



1 kommentar:

  1. Hihi, festlige bilder av Carmen:)
    Hva i huleste skal vi gjøre med all denne snøen? sukk.......

    SvarSlett