tirsdag 15. februar 2011

15.-16.02 Hotell og hundehotell








Bildene er det Kari som har tatt - av hele flokken. Håper det er greit at jeg har stjålet dem til bloggen, Kari:-)

Jeg er heldig som har gode venner som kan passe Carmen. Denne gangen kunne jeg nok hatt henne med meg på hotellet der jeg var på kurs, men jeg unna henne et par dager i skiskolen. Dermed ble det camp Visterwood og Kari og flokken på Carmen.

Da jeg henta henne fikk jeg høre at hun hadde fått en mils tur både mandag og tirsdag. Og at hun som vanlig var veldig grei å passe. Hun hadde visst også vært kjapp med å mase om å få komme inn fra hagen. Interessant observasjon. Hos meg er hun jo ikke vant med å være ute i hagen så lenge av gangen uten meg.

Ellers kunne Kari fortelle at hun hadde tatt en tøypose-økt med Ida og Carmen. Så fikk de vente på tur til å apportere. Det hadde visst gått helt glimrende! Mmm. Fristende å ha to hunder, ja!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar