fredag 17. juli 2009

17.07.09 Besøk i leiligheten

Ny opplevelse i dag - Carmen og jeg fikk besøk i leiligheten. Hun har jo opplevd å være med bort på besøk, men ikke at folk kommer hit. Vi begynte med å gå felles tur i skogen og jeg fikk lagt et spor for Carmen. Hun er fortsatt i startfasen når det gjelder det med å oppdage å gå spor, men synes helt klart at det er veldig moro. Pinnen ved sporslutt er ikke interessant, hun har bare lyst til å fortsette å gå spor videre.

Ellers prøvde jeg å gå sånn som vi pleier i skogen, selv om besøket mitt var med. Altså at Carmen går sammen med meg og ikke raser rundt på egen hånd. Når jeg står stille kan hun få lov å løpe rundt. Problemet har vært at hun ikke ser ut som hun synes det er noe stas å løpe rundt så lenge jeg står i ro. Men, i dag, da vi var to personer som stod og snakka sammen, var hun voldsomt aktiv til å løpe rundt omkring. Kanskje fordi vi ikke fokuserte på henne?
Siden hun hadde vært våken i timevis på ettermiddagen sov hun godt utover kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar