søndag 12. juli 2009

12.07.09 Passivitetstrening med utsikt









På formiddagen fikk Carmen sove i bilen mens jeg rydda og gjorde rent i leiligheten. Helt lekkert med baby cal - kunne jo følge med på at hun sov tungt. Hun har i det hele tatt vent seg til en døgnrytme som går på å sove i løpet av arbeidsdagen og natta, men være mye våken på ettermiddagen. Hvor mye hun vil sove på ettermiddagen og kvelden lar jeg henne styre mye selv.. Og det går litt opp og ned hvor trøtt hun er.

Nytt besøk hos faren min i dag. Siden været var bra, fikk Carmen være bundet litt ute med utsikt over Glomma. Det så ut som hun syntes det var helt greit og hun sysselsatte seg selv uten å mase. Hun fikk selvsagt også lov å løpe rundt på tomta med lina si på slep.

Tilbake i Ås hendte det noe snodig på kvelden. Carmen går jo løs rundt blokkene her, med lina si. Så fikk hun øye på en av naboene som var ute og gikk med sine to hunder i bånd. Det syntes hun tydeligvis var litt for skummelt til å tørre å bli der. Så, hun løp av gårde som en pil og forsvant rundt hushjørnet. Da jeg gikk etter henne fant jeg henne fint sittende på trappa utenfor inngangsdøra til oppgangen, klar til å gå inn igjen.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar