lørdag 11. juli 2009

11.07.09 Pinnespor











Carmen fikk være med på besøk til faren min på landet i dag. Deilig å kunne la henne løpe løs på den store tomten, trygg for biler og andre farer. Ellers fikk hun litt passivitetstrening både ute og inne, bundet til hhv et tre og til gelenderet. Ute underholdt hun seg selv med pinner og blader. Inne sovna hun ganske fort på teppet sitt.

Tilbake på Ås la jeg spor for Carmen på UMBs store plener. Jeg slo til og lagde et par vinkler, og la 5 pinner innimellom godbitene (godbitene var for det meste middagsmaten hennes, altså tørrfor. Også var det en og annen ostebit.). Dette var kjempegøy - for Carmen plukka pinner og avleverte til meg helt spontant! Hun kom faktisk med alle 5 pinnene (litt hjelp fra meg på et par av dem). Du verden som jeg trente for å få Betty til å gi meg pinnene, og fikk det jo aldri helt til. Og denne lille svarte prinsessen gjør det altså helt av seg selv…. Hun syntes det var kjempegøy med spor, men tror det ble litt langt (sist ble det litt kort) - og at hun ble sliten i hodet på slutten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar