søndag 7. april 2024

31.03 Valpebesøk

 


















Tilbake fra et fantastisk besøk hos Axelerate Gundogs på valpebesøk. Astrid, kullets mor, gjorde et veldig stort inntrykk på meg. Jeg tror hun må være den triveligste labrador jeg har truffet. Lugn, veldig sosial, superkosete uten å mase. En sånn som bare står helt stille og nyter å bli klappet. Hun minnet meg om de beste delene av de voksne tispene jeg har hatt - Carmens myke vesen, Petras måte å stå stille og bli kost med og Joys trygghet. Akkurat sånn jeg forestilte meg ut fra bildene av Astrid. Hvis Rakel ligner på mammaen sin, tror jeg dette skal bli gull.

Jeg tilbragte mye tid i valpebingen i løpet av besøket med de fire svarte hannene og de fire gule tispene klatrende over meg. Synes to av tispene var ganske like hverandre i hvordan de oppførte seg, mens de to andre var i «hver sin retning». Om tre uker flytter Rakel inn her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar