tirsdag 23. april 2024

21.04 Rakel har kommet hjem

 



Nå har mitt lille MIRakel kommet i hus. Axelerate Honeymoon, en honningfarget vakker liten frøken.

Kl 20 var vi omsider hjemme etter 12 timer på reise. Rakel holdt litt konsert underveis, men for det meste sov hun i lange perioder sammenhengende. I begynnelsen fikk hun ligge i et kaninbur på passasjersetet. Underveis testa jeg å slippe henne inn i buret til Joy. Begeistringen var kun på Rakels side. Da vi hadde kommet omtrent halvveis og etter en spesielt «musikalsk» periode, fant jeg ut at jeg skulle la henne ligge bak sammen med Joy. Det funka strålende. Joy var streng på hvordan hun ville ha det og det ble ganske raskt helt stille.

Veldig deilig å komme hjem etter en dag i bilen. Rakel har brukt tid på å gjøre seg kjent i heimen og i hagen. Det har i grunn vært full fart siden jeg kom hjem. Mye oppsamlet energi etter en dag i bilbur.

Så blir det selvsagt spennende hvor godt vi får sove første natt med ny valp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar