torsdag 11. april 2024

06.04 Langtur i Våler og Star Wars på kvelden

 













Dagens tur ble 17 km på litt over 5 timer. På forhånd var jeg litt bekymret for all snøen som hadde kommet, om det skulle bli vanskelig å komme fram. Litt ekstra krefter kosta det selvsagt, men jeg fikk hjelp av sporsnøen. 

Selv om jeg ikke så noen andre stolpejegere, kunne jeg følge sykkelspor gjennom hele den sørøstlige delen av kartet. Er veldig imponert over den som har kommet frem m sykkel i det terrenget, MED snø! 

 

Etter å ha levert en godt fornøyd og foret hund til hundevakten, gikk ferden videre til Oslo.  

 





Først en tur på Egon, så for tredje gang på Starwars filmkonsert i Spektrum, min bursdagsopplevelsesgave til nevøen. Denne gangen episode 6. Det er så gøy å ha samme musikk/filmsmak som den unge mannen og at han synes det er hyggelig å være på tur med tante.  

 

En super dag, på tross av snøen i skogen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar