søndag 21. september 2014

17.09 Tromsø-tur




Jeg er heldig som har gode hundevenner som stiller opp for meg når jeg trenger hundevakt.

Som vanlig plasserte jeg dem på to forskjellige steder - det blir hakket mye å skulle passe begge to. Petra fikk være hos en hundevenn her på Ås, og ble levert på morgenkvisten, mens Carmen først fikk være kontorhund og deretter ble levert i Son etter arbeidstid.

For den tobente gikk så ferden til Gardermoen og et par timers flytid til Tromsø.

Jeg hadde to interessante dager i Tromsæ, med blant annet innlagt befaring på et par reketrålere, og ikke minst fiskebuffé på den berømte Skarven restaurant.

Som alltid veldig godt å komme hjem igjen og hente mine firbente venner.

Tusen takk til hundevaktene som stiller opp. Og særlig denne gangen ble det mye ekstra, men det kommer jeg tilbake til på bloggen….



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar