mandag 24. februar 2014

22.02. Stjernegjengen












 

Tur med tantebarn og hunder på jordet på morgenen, før gjesten tok en buss hjem.

Så var det videre til oppmøtestedet for elitetrening. Veldig enkelt med denne milde vinteren at Petra bare kan vente i bilen mens jeg trener med Carmen.

Jeg ankom oppmøtestedet litt tidlig, sånn at jeg rakk en knapp time på jordet med Petra først. Trente fremmadsending på matskåler i to retninger. Så bytta jeg til dummies siste gang jeg sendte henne.

Elitetreningen begynte med en drive som fikk ligge. Så gikk vi videre og skulle sende til forskjellige områder.

Det var skikkelig tungt for hundene, med skaresnø med et lag med nysnø oppå. De tråkka gjennom gang på gang. Og vi så hvordan de ble mer og mer slitne utover dagen.

For øvrig hadde vi som tema i dag å gå gjennom områder hvor de tidligere hadde henta noe - altså litt vanskelig.



 

Hjemme igjen fikk jeg middagsbesøk. Og gjesten kunne konstatere at de firbente var særdeles rolige og avslappa.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar