søndag 26. februar 2012

21.02 Is på jordet?


Jammen stod gjerdestoplene mine fortsatt på plass når jeg fant veien til treningsjordet mitt i dag. Og underlaget var helt greit, bare litt hard snø og ikke noe særlig is. Så, dermed gikk det fint å trene dirigering mot stolpene. I dag stod jeg i ett av hjørnene og sendte til de tre andre. Blant annet diagonalt, stoppe henne og vinkla til høyre og til venstre.

Og etterpå ble det en tur fot/pent i bånd langs gangstien. Om ikke annet får en trent mye fot før det blir sykkelføre. Og, som jeg har sagt mange ganger før, - det får en aldri trent nok på. Føler etter hvert at jeg har kommet fram til det som fungerer best med Carmen, - og det er at JEG har den rette sinnsstemningen når vi går. Kommer hun for langt fram så snur jeg og tar en liten sirkel, og så går vi videre. Uten noe styr og stress, og som regel uten å snakke til henne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar