søndag 5. februar 2012

03.02 Dag 14




Det ser ut som Carmen er over ”toppen” hva løpetida angår. Siden jeg ikke har noen hannhund jeg kan teste henne mot, har jeg prøvd meg med ”logretesten” isteden. Vanligvis er det jo fysisk umulig for henne å la være å logre hvis jeg tar på henne; - halen går i et voldsomt tempo.

MEN, de siste dagene har det vært mulig å klø henne på krysset og halen har vært i ro, ja hun har jo selvsagt holdt den litt til siden, da. Nå er vi altså i midler tid tilbake til status ”logrer som besatt”.

I dag var det jammen enda kaldere enn i går, og gradstokken krøp ned mot nærmere 20 minus. Huff og huff; - jeg vil ha vår!

Ellers viste det seg på ettermiddagsturen at Carmen også syntes det var kaldt, - på bena. Jeg hadde helt glemt å ta med sokkene hennes, har liksom ikke vendt meg til at det er SÅ kaldt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar