fredag 30. september 2011

28.09 Trening til solnedgang


Ja, det er ikke noe å skryte av lenger, at en har trent helt til solnedgang… For sola går faktisk ned kl 19 nå om dagen.

Vi kom litt sent i gang, Carmen og jeg, siden jeg måtte på et langt møte i dag. Men, etter en dag i bilen var prinsessen veldig klar for en økt på jordet.

Vi jobber fortsatt med hovedfokus fri ved fot med ro, før det blir noe arbeid å gjøre. Og i kveld tok jeg en tur på et jorde vi ikke har vært på etter at det ble treska for høsten. Dette jordet har en fin øy midt på, som altså er egna å sende til.

Dessuten gikk vi tvers over det digre jordet og fant en ny ”øy”. Det jeg dessverre oppdaga på vei dit var noen litt ”skumle hjulspor. Med en turbohund som gir alt, var jeg litt redd for å sende Carmen med hennes enorme fart over disse hjulspora. Dermed endra vi litt retning og fikk ikke så lange utsendinger som først planlagt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar