torsdag 15. september 2011

13.09 Jaktcup post 6


Dagens tema i Eliteklassen var retningsanvist søk. Vi stod på linje og det foregikk en klappjakt ute i den etter hvert mørknende skogen. Vi skulle hente fire apporter hver - til to områder.

Carmen og jeg klarte nummer 1, 3 og 4 ganske greit. På nummer 2 gjorde jeg kardinalfeilen å ha det for travelt i utsendingen. Dermed løp hun ikke helt i riktig retning og det ble mye fløyting og tull. Jeg valgte til slutt å kalle henne hjem. Dermed ble det null - igjen!

Oppsummeringen er tre nuller på de seks postene, og helt åpenbart at vi valgte feil klasse i år. Og det angrer jeg selvsagt på, som jeg har vært inne på før.

MEN, den gode nyheten er at hun var helt kul og tyst denne kvelden. Dermed ble ikke nullen en så negativ opplevelse som sist.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar