mandag 21. desember 2009

21.12 Moro i hagen




Ja, i dag var altså Carmen og Emma alene hjemme (på hvert sitt rom!) og jeg dro på jobb.. Jeg vet jo ikke hvor mye lyd Carmen evt. lager, siden jeg ikke har fått lyd på kameraet, men hun ser i hvert fall forholdsvis rolig ut når jeg følger henne på webkameraet fra jobben.

Jeg dro hjem midt på dagen for å hente henne. Begge to fikk rase litt rundt i hagen, men etterpå angra jeg på det, siden Carmen begynte å hoste. Hm.. Litt ergerlig - endelig har jeg to hunder, men den ene kan ikke være løs, for da drar hun på jakt. Den andre kan ikke være løs, for da forverrer hosten seg.

Vel, Emma måtte være igjen hjemme og Carmen snek jeg med meg på kontoret. Jeg må si at Carmen oppfører seg helt eksemplarisk - særlig tatt i betraktning at det er en helt ny situasjon for henne å være med på et kontor. Det er bare å legge teppet hennes i hjørnet og binde henne fast i bordet, så ligger hun og sover i timevis, og er helt tyst. Ingen varsling om folk går forbi kontoret mitt eller kommer inn på kontoret mitt. Og vil noen hilse på henne, så takler hun det helt fint også.

Hadde det vært normale desember-temperaturer hadde det jo gått an å ha henne i bilen i tiden etter lunsj, men når det er så kaldt, nytter det ikke. Så dermed blir det plan B, inntil videre.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar