tirsdag 15. desember 2009

15.12 Alene hjemme 2

Klok av skade fjerna jeg madrassen fra buret hennes før jeg dro på jobb i dag. Hun har jo dyner og tepper å ligge på. Så var det bare å følge med på webkamera fra jobben. Hun var roligere i dag og sov mye. Siden jeg ikke har lyd er det ikke så lett å vite om hun piper og hvor mye. Men, jeg kan i hvert fall se at hun ikke bjeffer.

Som i går henta jeg henne til lunsj, og hun fikk være i bilen resten av dagen.

På ettermiddagen ble det litt sosial trening i butikker før vi dro på møte hos Kari for å planlegge jaktcupen 2010.

Som vanlig var Carmen henrykt over å treffe hundene til Kari. Og i dag var jo lykken fullkommen siden Marita hadde med seg valpen sin på 5 måneder. Først måtte Carmen bare si fra om at hun tross alt var hele 3 måneder eldre, og i grunn bestemte. Men, så, når den minste ble lagt i bur, var det ikke grenser for hov mange ærend Carmen måtte gjøre bort til buret.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar