søndag 21. juni 2009

21.06.09 Jakttrening for damer

Carmen sover seg gjennom mye av treninga









Mette med Mio


Mette med Sol og Fie


Vibeke med Jenny, Magnus og Celine
Kari fikk jeg ikke "rette typen" bilde av, siden jeg skulle hatt med Emma også...

Det ble sent i natt - gjesp. Carmen og jeg var oppe før de andre gjestene og dro av gårde i 09-tida.

Vi dro på jakttrening sammen med noen av de andre i treningsgjengen. Kjempefin sosialisering og miljøtrening for Carmen. 7 andre hunder rundt på stamplass. Jeg slapp henne ikke bort til dem, men de luktet og så hverandre jo.

Også fikk jo Carmen hilst på noen nye mennesker, og det er det bra å få en del av.
Litt fotografering til den kommende hjemmesiden min ble det også - av de jeg har lite bilder av fra før.

Så kom vi da til slutt tilbake til Ås. Jeg var spent da jeg hadde fått båret alt i hus og skulle opp med Carmen. Ganske fort fant jeg ut at det var mest praktisk å bruke de stengslene jeg hadde forberedt og begrense området litt. Ingen vits i at hun springer rundt i hele leiligheten - det tror jeg bare gjør henne stressa. Så, jeg har stengt av en del av stue og kjøkken og her tilbringer vi mye tid begge to.

Å, ja, - det ble noen ganger ned og opp trappa til tredje etasje i løpet av kvelden. Men, det er jeg forberedt på, så det skal gå fint.
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar