tirsdag 19. januar 2016

17.01 Tur i snøen





















I et desperat forsøk på å unnslippe skiløyper la jeg i vei opp bakkene i retning av en uframkommelig skogsvei og et tett skogsområde idag. Tenker at det ikke kan finnes skiløpere som er så dumme at de lager løyper der. Sånn at jeg omsider skal få ha i fred stien jeg tråkker opp.

Søndag og nydelig vintervær - så jordene var forurensa så langt øyet rakk i alle retninger - skiløyper og skiløpere. Huffameg!

Men, vi kom oss altså til et området uten noen andre enn oss og sola. Og de firbente stilte opp som fotomodeller.


På kvelden hadde jeg komitémøte hos meg, faktisk. Etter flere år med fri fra komitéarbeid har jeg sagt ja til å være leder av jaktcupkomiteen. Så, nå skal vi lage cup 7 ganger i løpet av året som kommer. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar