torsdag 23. oktober 2014

20.10 Effektiv ettermiddag





Jeg prøver å gjøre mest mulig ut av den siste uka med sommertid. I dag ble det først en times felles trening med de to firbente på jordet. Jeg gikk rundt og la ut fire områder. Begge fikk gå pent ved siden av meg.

Så hadde jeg to runder hvor jeg sendte hund annen hvert gang når jeg kom til et område. Dvs jeg sendte Petra på kort hold og Carmen til et område lengre unna. Fikk dermed inn alle åtte apportene, Og Petras kom i hånd tre av fire ganger.

Ferden gikk videre til parkeringsplassen ved barnehagen, sånn at jeg kunne ta sykkelturen fra “baksiden” og slippe å sykle gjennom den enorme vanndammen som er i den andre enden av runden.

Selv om det mørkna tok jeg sjansen på å ha Petra løs og Carmen i springer. Begge hadde på seg refleksvester og lys. Og vi klarte oss bra, selv om vi møtte noen få joggere underveis.




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar