fredag 7. juni 2013

04.06 Hotell igjen med Petra og Carmen



Nok en gang var det av gårde på to dagers kurs og hotellovernatting med jobben, denne gangen på Gardermoen.

Hotellet har jeg bodd på mange ganger tidligere, så jeg visste akkurat hvor jeg skulle parkere for at bilen skulle stå i skyggen hele dagen. Det blir jo alltids litt tid hundene må være i bilen ift innsjekking og utsjekking, og greit å slippe å være bekymra for sola.

Hundene slo seg fint til ro i det store buret på rommet. Så var jeg selvsagt ute med Petra noen ganger i løpet av dagen.

Etter kursslutt og før middagen var jeg ute med Carmen og Petra annenhver gang. Carmen fikk trene på å hente én tennisball blant flere som var lagt ut i et kratt - og fikk pølse i belønning. Trente også fremmadsending med forstyrrende kast til sidene. Stopp underveis og vinkla til siden.

Petra fikk være prøvd seg på å hente tennisball på den andre siden av en diger vanndam på asfalten. Vannet rakk henne neste til buken, men det var ingen nølefase på den lille - hun klarte dette ”terrengskiftet” så lett som bare det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar