lørdag 3. november 2012

02.11 Carmen har fått ny "handler"





Ja, siden den tobente skal på kurs i helgen, med svært lange dager, og dermed IKKE får starta på WT på søndag, - ja så blir altså Carmen plassert bort i helgen.

Og siden det er ganske nytt for Carmen å bli handla av en annen enn meg, fant vi ut at det var lurt å treffes og trene litt. Så fikk jeg være medhjelper og hundevakten trene både sin egen hund og Carmen. Vi tok begge litt tidlig fri fra jobb og fikk til en treningsøkt før det ble mørkt.

Det var litt utfordrende kan jeg fortelle. Carmen syntes nemlig det var veldig rart at hun ikke skulle avlevere til meg, som stod der ute og kasta. Dessuten er hun nok vant til litt mer høylydt handling enn det hun fikk i dag. Uansett tror jeg det blir veldig mye lettere for hundevakten når jeg altså ikke er i nærheten, så slipper Carmen å lure på hvor hun egentlig skal avlevere dummyen.

For øvrig er hun som tidligere nevnt i fasen ”innbilt drektig”, med tendens til melk i juret. Synes ikke det er så ille som det har vært før, evt er hun ikke ”på høyden” enda. Denne hormonelle fasen gjør henne erfaringsmessig ekstra interessert i å spise dritt, - noe hun også gjorde på jordetreningen i dag. Håper det er minst mulig dritt i skogen der WT går på søndag…!

Etter hundetreningen dro vi av gårde til den berømte Vestby Outlet, så fikk de tobente handle sånne klær som vi er opptatt av. Ja, fritidstøy, selvsagt. Ullundertøy, regntøy, jakker og sånt. Penklær driver vi jo lite med!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar