søndag 24. april 2016

21.04 Trening av begge hundene








Nå er det lenge siden sist jeg trente begge hundene. Men, i dag kjentes det som det eneste riktig å gjøre var å gå ut på de fortsatt upløyde jorden ei vårsola på disse lyse, deilige kveldene, som bare blir lengre og lengre for hver dag. FOR en herlig årstid!

Jeg tok altså med meg begge i bånd og kom meg ut på det borterste jordet. Der la jeg ut oppgaver til dem på tre steder. Så sendte jeg Petra til det ene området, og da hun var nesten framme sendte jeg Carmen til det andre. Deretter Petra til det tredje området, og da hun var nesten framme, Carmen til det første osv.


Dermed ble det både sitt og bli, få i riktig retning, minne, apportering og fot. Fornøyd med at det funka å trene begge!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar