søndag 17. april 2016

12.04 Hjemme alene med krage


Jeg skulle på møte på Gardermoen idag og tok altså sjansen på å la Petra være igjen hjemme med krage. Jeg fulgte med litt på webkamera og det så faktisk ut til å gå veldig bra. Hun fant seg fint i å ha på seg kragen og brukte den som pute når hun sov.






Etter sykkeltur med Carmen ble det en kort treningsøkt med Petra. Det har jo vært et problem at hun har knalla når jeg har kasta markeringer. I dag prøvde jeg å gå fra henne ute på jordet og gå et stykke inn i skogen og kasta og så gå tilbake og sende henne. Og det funka mye bedre. Altså er det vanskeligere for henne med sitt og bli hvis jeg kaster når hun sitter ved foten min enn om jeg går et stykke unna.

Selvsagt ble det mye fotgåing også, både på vei inn på og ut av jordet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar