søndag 9. mai 2010

09.05 Zzzzzzzzzzzzzzzz

En ganske trøtt prinsesse i dag. Ingen fellestrening for en gangs skyld, og jeg hadde på forhånd store planer om å trene noe alene med Carmen. Men, vi var begge trøtte og mette av gårsdagens inntrykk, og trengte nok å hvile hodet litt.

Dermed ble det kun en joggetur i nærskogen med Carmen i dag. Og denne gangen løp jeg meg IKKE bort. Tvert imot ble runden litt for kort, så jeg må ”forske” på å finne en litt lengre runde.

For øvrig er det en større utfordring å unngå jaktmodus når vi løper i skogen her. Det er smale stier, mye vanskeligere underlag og mer konsentrasjonskrevende for meg å fote meg. Dessuten mer fugl i skogen. Men, jeg synes det går veldig bra likevel. Hun hadde kun én episode hvor hun skar ut i terrenget. Bestemt korrigering fra meg og hun var lynkjapt tilbake på stien igjen.

På ettermiddagen møtte vi Kari på vei hjem fra kurs, og hun tok med seg Carmen til et par dagers opphold på Pensjonat Visterwood.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar