fredag 25. september 2009

25.09 Appetittvekkende?

Sjekk alle de nye tennene!






Det er noe eget det å være hundeeier. Sånn som i dag f. eks. - jeg så fram til en hyggelig fredagskveld med god mat. Derfor ble Carmen tatt med på en skikkelig skogtur og fikk løpe litt rundt, trene litt på fot, og ble godt aktivisert før turen gikk til dagligvarebutikken for å handle inn ingredienser.

Jeg kunne formelig lukte herremåltidet da jeg var på vei ut av butikken, og åpna bildøra - og en STANK slo mot meg. Jeg rakk å tenke at jeg ikke helt visste om dette lukta dritt eller spy… Så skjønte jeg at det var begge deler. Carmen spiste jo “noe” på skogturen, og det var tydeligvis bæsj. Så kasta hun opp i bilen etterpå. Også spiste hun det igjen. Lekkert!?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar