fredag 26. juni 2020

25.06 Utmattende utforskning, hagearbeid og bedre søvn





Gårdsagens og dagens - og +
- Igår kveld begav jeg meg nok en gang optimistisk ut på tur på den evinnelige letingen etter vann. Var først på rekognosering på dagtid og fant ut at vannet lå nedenfor en gård med en lang gårdsvei. Tilbake sent på kvelden for litt mer diskret å finne fram. Lang vandring med lille valpen og endte opp i masse ugjennomtrengelig kratt og myr til et helt utilgjengelig vann.

+ FOR FØRSTE GANG ETTER PEDER KOM I HUS VÅKNA JEG AV VEKKERKLOKKA OG IKKE PEDER. :-D Han var tydeligvis såpass lite utsovet og så sliten etter gårsdagens ekspedisjon at han satt og glippa med øya da jeg henta ham på hunderommet 06.15 






Idag ble det en tur til gartneri på sommersalg. Mens jeg var travelt opptatt med planting og trodde Peder var travelt opptatt med tyggeben.... Vel, så viste det seg at han hadde oppfatta at han skulle bidra som gartner og hadde gravd et stort hull i plenen :-O





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar