mandag 22. juni 2020

22.06 Dagens + og -









+ Peder har lært seg “ut bak” ved å svinge til venstre når han sitter med front mot meg og løpe langt avgårde til matskål med godbit. Det forstod han nærmest umiddelbart.
+ Peder har vært på tur i Ås sentrum, takla alt strålende bra og trent fot med “byforstyrrelser”.
+ Endelig har jordbærbua i Drøbak åpna for sesongen.

- Peder skjønner ingenting av “ut bak” ved å svinge til høyre når han sitter med front mot meg. Ikke før han fant ut at han kunne klare så svinge til venstre selv om jeg viste med veldig tydelig kroppssspråk at han skulle svinge til høyre var det mulig for ham å begripe hvor målet var. Han er åpenbart venstrevridd :-D :-D
- Turen til Ås sentrum minte meg på hvor mye jeg savner menneskelig kontakt i disse corona-tider.
- Jordbærsesongen er altfor kort.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar