torsdag 1. januar 2015

29.12 Endelig fellestrenig





Det har ikke blitt noe særlig trening denne jula, verken alene eller sammen med andre. Men, i dag ble det jammen en liten økt med fellestrening. Jeg tok sjansen på å la sykmeldte Petra være hjemme i selskap med mitt nye webkamera. Fortsatt er hun flink til å la såret og også bodyen sin være helt i fred, så jeg regna med det skulle gå bra.

Mitt nye webkamera er for øvrig ganske så kult. Med appen på mobilen kan jeg styre hvilken vei det peker, sånn at det går an å ”sveipe” over rommet. Dessuten ”ser” kameraet i mørket, så det er ikke nødvendig å la masse lys stå på for å kunne se hunden.

Carmen var for øvrig temmelig så svimete i dag på treningen. Akkurat som hun mangla motivasjon og dermed også mot og selvtillit. Kanskje hun er en sånn hund som trenger jevnlig trening for å holde det indre trøkket oppe? Hun har jo også måttet ”lide” under at Petra har gått med sting, siden jeg ikke har turt å la Petra være for mye alene.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar