torsdag 29. januar 2015

27.01 Ingen fellestrening

Bild kommer

Som tidligere nevnt er det tøffe tider på jobb, og dagene er fulle av bekymringer. Da er ikke overskuddet nødvendigvis det største, og i dag orka jeg rett og slett ikke å dra på fellestrening. VET Petra hadde hatt godt av det, men stod altså over.

Isteden ble det tur på jordet.

Og etterpå tok jeg fram klikkeren og trente opptak på kjøkkengulvet med Petra. Det gikk vel ikke så verst, kanskje. Jeg er jo på ingen måte en klikker-ekspert, men prøvde altså å få til å belønne i det hun grep midt på dummyen.

Problemet er jo hvis hun skifter grep… Har jeg klikka på selve opptaket må jeg jo belønne når hun kommer hjem, selv om det er med dummyen på skjeve. Hm. Kan hende jeg trenger en coach på dette….

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar