torsdag 27. september 2012

26.09 Hotellopphold med andejakt



Synes ikke det er verst at jeg drar på kurs med jobben på hotell på Gardermoen - også har jeg med ikke bare hunden, men også tre ender.

Det var et vann i nærheten av hotellet, så dermed ble ettermiddagen brukt til trening ved vann. Tema var ro rundt føttene - noe jeg forlangte selv om Carmen var dryppende våt og det lå ender rundt omkring.

Men, vi begynte med å gå fot de ca 2 km til vannet. Carmen fikk gå mye løs og oppførte seg helt fint tross at vi møtte både folk og hunder.

Nede ved vannet var det å finne fram endene. Jeg stilte meg med vilje opp i et ”kryss” hvor det var stor trafikk av joggere forbi. Prøvde å skape mest mulig forstyrrelser for Carmen. Så kasta jeg dobbeltmarkeringer på vann. Trente på at Carmen skulle avlevere uten å nafse etter anda etter å ha avlevert. At hun skulle riste seg én gang, for så å sette seg pent ved fot og BLI der. Tendens til å ville reise litt på seg for å riste seg ble slått hardt ned på.

Det var sikkert en og annen jogger som lurte på hva vi drev med, men vi fikk ingen kommentarer.



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar