mandag 10. september 2012

09.09 B-prøve i avdeling Østfold dag 2





Like tidlig opp i dag, og om mulig enda trøttere. Kjente med det samme jeg stod opp at jeg hadde så mystisk vondt i armer og skuldre. Og skjønte at det var gårsdagens viltbæring som hadde tatt på.

I dag var jeg medhjelper på BK; - noe som viste seg å ta lengst tid av alle klassene. Her var det ikke så mange hunder jeg kjente, både fordi det var folk som ikke har holdt på så lenge og fordi det var mange utlendinger. I år hadde vi faktisk flere danske ekvipasjer, i tillegg til den ”vanlige” mengden svensker.

Synes det er veldig moro at folk fra våre naboland kommer på våre prøver!

Da alle var ferdig og premiene delt ut, var det tid for komiteen å rydde og vaske oss ut av den fine hytta til Svinndal Jeger og fisk.

Stakkars Carmen hadde nok en dag i bilen. Det har blitt mange av dem de siste ukene. Men, hvem vet, - kanskje det er bra for henne med litt treningsfri!

Vel hjemme skulle jeg gjerne tatt fri hele kvelden, men nye plikter kallet. Så, det var bare å sette seg ned og forberede morgendagens valpekurs. Ikke noe latmannsliv, altså!

En slitsom, men veldig hyggelig helg. Og jammen tror jeg vi kom fra arrangementet med æren i behold. Er spesielt imponert over våre flinke prøveledere Solveig og Trond som hadde laget skikkelig fine prøver og fikk logistikken til å gå i hop!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar