søndag 16. september 2012

13.09 På tur til Sverige









Tid for ett av årets store begivenheter, altså - A-prøve kurs hos Birgitta Staflund-Wiberg. Kari var jo på et sånt kurs med Ida for et par år siden. Og helt siden den gangen har jeg venta på en god anledning.

I fjor høst syntes jeg ikke Carmen var klar for det, hadde en tanke om at jeg ville hun skulle få førstepremie i AK først. Dermed ble det altså denne høsten at det ble alvor av planene.

Vi dro hjemmefra i 10-tida, og med et par pauser underveis var vi framme på Vegby Bolsgård Rum&Frokost nærmere kl 18.

Vi skulle få bo i den såkalte ”Lillstugan”. Et lite hus med to etasjer, med to soverom i andre etasje. Og stue, kjøkken og bad i første etasje. Oppredd seng, håndklær, fullt utstyrt kjøkken inkludert tilgang på kaffe og te, TV og internettilgang.

Etter å ha innlosjert oss i huset, var det tid for en liten kveldtur med Carmen. Vi gikk fot til og fra et fint skogsområde jeg fant i nærheten. I skogen fikk Carmen springe litt løs rundt omkring, det så ut som hun nøt det i fulle drag. Full fart. Mens hun var opptatt med å springe fikk jeg sneket ut en dummy nå og da og trente fremmadsending på skjult.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar