torsdag 17. juni 2010

17.06 Trene alene



Etter uker og måneder med veldig tett program er det helt rart med to-tre dager på rad uten noen organisert fellestrening!

Vi begynte ettermiddagen med en treningsøkt i skogen ved området jeg bodde i tidligere. Veldig fint sted egentlig, siden det er så få folk som benytter seg av det. Det ble noen markeringer, minnesmarkeringer, samt trening på sidedirrigering (”lekse” for rekruttlag jakt). Jeg prøvde også å finne litt vriene områder i terrenget for å få til noen terrengskifter, men det så ikke ut som det var noe vanskelig i det hele tatt for prinsessen. Dvs det er selvfølgelig litt vanskelig for henne når jeg går ut i terrenget og kaster og så kommer tilbake - for da får hun jo ikke spikra nedslagsfeltet like bra som om noen andre kaster..

Etterpå ble det den vanlige joggerunden vår, og det funker veldig fint - hun er lite frista til å løpe inn i skogen.

Også har jeg gjort noe kjempeskummelt i dag - meldt på Carmen både på utstilling og på BK prøve - begge deler i løpet av sommeren. Vet nesten ikke hva jeg synes er mest skummelt. Så til uka er vi booka inn til utstillingstrening hos en treningskompis som kan dette med utstilling…


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar