søndag 28. februar 2010

23.02-01.03 Lenge borte fra Carmen






Nå har jeg vært på Island en langweekend - med jobben. Siden det ikke gikk noe fly tilbake fredag kveld etter at konferansen var over, ble jeg nødt til å være der til søndag kveld. Greit det - med to ekstra dager på hotell og alle måltider dekket på statens regning. Litt sightseeing ble det jo også. Bildene er fra Island.

Siden jeg er så heldig å ha Kari som hundekompis og hundepasser kunne jeg forlate Carmen hos henne i trygg forvisning om at Carmen kom til å ha det helt suverent.

Jeg leverte henne tirsdag kveld etter å ha vært innom en dyrebutikk og kjøpt potesokker til henne. Perspektivet var nemlig å være med Kari på skitur i ca en uke, - så da tenkte jeg hun trengte litt beskyttelse for potene. Det viste seg at sokkene datt av på første skitur. Det viste seg også at det gikk fint uten sokker.

Hvordan Carmen hadde det hos Kari - helt topp som vanlig. Se februarbildene til Kari - for å se fine bilder om Carmens besøk i Visterwood.

http://www.visterwood.com/



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar