torsdag 11. februar 2010

09.-11.02 Feriekoloni hos Kari

Dagens bilde av Emma og Carmen er tatt av Kari

Ja, hva gjør man når hotellet en skal på kurs hos er så ”vrange” at de ikke tillater hund på rommet? Første gang jeg har opplevd. Og jeg har jo hatt med hund ganske mange ganger på hotell det siste året. Men, ikke SAS Oslo Plaza, nei!

Vel, redningen er å ha min gode hundekompis Kari, som stiller opp nok en gang. Og Carmen elsker jo å være der og leke med Emma og terrorisere den lille Ida. Dermed ble det en tur til Sarpsborg på tirsdag kveld og overlevere frøkna og ny runde på torsdag for å hente henne.

Kari hadde på forhånd informert om at hun kom til å ta med Carmen på lang skitur, så jeg var jo spent på å få høre hvordan det hadde gått. Det hadde visst gått helt fint. Carmen hadde vært med på tur - en mil på onsdag og en på torsdag. Godt sliten og aktivisert, med andre ord.

Joda, det var en trøtt liten hund jeg fikk med meg hjem. Hun hadde ikke mye futt til å hilse på overnattingsbesøket jeg hadde. Bare krølla seg sammen i biabeedden og sov og sov…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar