lørdag 22. november 2014

18.11 Carmens tur

Som vanlig på tirsdager var det elitetrening i dag. Vi var fire ekvipasjer som fikk være med på et kjempefint opplegg.

Dvs jeg kom litt i forveien, så jeg rakk en liten økt med Petra. Blant annet fikk jeg trent henne på å hoppe over et bittelite gjerde rundt et område med gress og busker. Syntes det var litt rart at hun var mer interessert i å lukte i buskene enn å plukke dummyen jeg hadde kasta inn. Etterpå skjønte jeg jo hvorfor… - Det var blitt lagt ut oppgaver til elitegjengen der inne.

Elitehundene fikk blant annet prøvd seg på å hoppe over steinmur. Og det var etter at de først hadde henta markeringer på hitsiden og dessuten fikk et forstyrrende kast til siden.

Carmen sveva over muren som ingenting. Men, jeg ble litt bekymra på en av turene hun hadde hjem. Da hoppa hun over muren altfor langt til høyre og landa i trappa. Det så ikke bra ut, men jeg har i etterkant ikke sett noen tegn til at hun skulle ha vondt, så satser på det gikk bra.

Jeg tok ut Petra etter at vi var ferdige med elitehundene, og hun fikk så vidt prøvd seg på å hoppe over muren hun også - noe som gikk ganske så greit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar