tirsdag 18. november 2014

15.11 Tur i skogen





Noen ganger må en prioritere, og i dag måtte jeg prioritere ned elitetrening med Carmen. Fordi jeg skulle få besøk av niese og vi hadde Oslo-tur på agendaen.

Dermed ble det isteden felles tur med venninne og fire hunder i skogen i nærområdet, noe mine firbente også satte stor pris på. Ikke minst var det artig at Petra fikk treffe søsteren sin, - lenge siden sist.

På kvelden var det julegaven til den eldste niesa mi som skulle oppleves – nemlig være publikum på finalen i Stjernekampen.

Men, først gikk turen til Oslo sentrun og middag på Egon. Føler meg veldig privilegert som har tantebarn som gjerne blir med på opplevelser sammen med tante. Som jeg sikkert har sagt mange ganger før, - jeg vet sannelig ikke hvem som koser seg mest - jeg eller dem?!

Etter middagen dro vi altså ut til en hangar på gamle Fornebu, - det var der innspillingen og direktesendingen skulle foregå. Slaget stod mellom Nora og Reidun om å bli Norges ultimate entertainer.

Jeg må innrømme at da Nora innleda med «Dont cry for me, Argentina» håpa jeg på at TV-kameraene ikke skulle sveipe innom meg, siden tårene bare rant. FOR en stemme på denne 18-åringen, og for en innlevelse!

Niesa og jeg koste oss både gjennom Stjernekampen og også tilbake i heimen med Harry Potter på DVD, godteri, og hundene i sofaen. Akkurat sånn som en kveld hos tante skal være!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar