tirsdag 18. november 2014

13.11 Latter på Latter




Veldig hyggelig med sosiale bursdagsgaver! Jeg fikk altså billett til humorshow på Latter i bursdagsgave.

I dag var dagen kommet og jeg begynte med å avlevere hundene til hver sin hundevakt. Det var jo et lite prosjekt i seg selv, siden det blant annet innebar en kjøretur på over 10 mil.

Men, du verden så glad jeg er at jeg har så mange hyggelige hundevenner som kan ta hånd om de firbente når jeg finner på noe ikke-hundevennlig. Og også veldig flott at begge frøknene mine hadde en hyggelig kveld og fikk være med hundevaktene ut på tur med deres egne hunder.

Mens jeg altså tilbragte kvelden med venninner – thaimat først og så Latter på Latter med Hege Schøyen, Linn Skåber og Cecilie Steinmann Neess. Du verden så godt med en god latter. Var helt støl i mellomgulvet etterpå.

Tusen takk for bursdagsgaven, damer! Den satte jeg veldig stor pris på.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar