søndag 22. januar 2012

18.01-19.01 Hotellhund



Nok en gang fikk Carmen prøvd seg som hotell-hund. Vi måtte bo på røkerom og det kosta litt ekstra å få ha henne med på rommet. Jeg hadde på forhånd spurt om de kunne prøve å ha rommet klart tidlig, siden det var 5-6 minus ute, og jeg ikke ville hun skulle ligge i bilen og fryse.

Da jeg skulle sjekke inn, observerte jeg det samme som mange ganger tidligere, at kollegaene mine som ikke skulle ha røkerom fikk rom før meg. Mistenker at de har et system ift rengjøring, og tar røkerommene til slutt. Altså selv om en har spurt spesielt om å få sjekke inn tidlig.

Vel, det ble ikke mer enn en ca en time for Carmen å vente i bilen. Hun lå med Fleecedressen sin på saueskinn og varmeapparatet i bilen stod på fullt før hun ble forlatt der. Da jeg henta henne kunne jeg konstatere at hun var god og varm og veldig avslappa, så hun led nok ingen nød.

Som vanlig var hun rolig og fornøyd i biabedden sin bak kompostgrinda på hotellrommet. Det er så greit med en hund som er så enkel å ta med seg på hotell!

På kvelden fikk vi trent litt på den opplyste plassen til Plantasjen i nærheten; - sidedirigering og stoppsignal.

Dagen etter fikk jeg beholde rommet et par timer ekstra, så Carmen fikk 1-2 timer i bilen på slutten av dagen. Nok en gang med Fleecedress, saueskinn og oppvarma bil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar