søndag 6. juni 2021

04.06 Skogtur før besøk





Hyggelig hage-besøk av kollegaer i dag. Så, da gjaldt det å aktivisere de firbente i forkant av besøket. Det ble skogtur og apporteringstrening.

Hadde en interessant opplevelse ifm at jeg hadde kasta ut noen apporter til Peder med litt trang vinkel. Trodde jeg huska hvor de var, men det gjorde jeg tydeligvis ikke på én av dem.

Da jeg skulle sende ham til denne apporten var det akkurat som han nølte bittelittegrann, men han gikk i den retningen han fikk beskjed om - uten å finne noe.. Han huska altså, i motsetning til meg, hvor jeg hadde kasta, men gjorde likevel som han fikk beskjed om.

Hm. Det gjelder for den tobente å ikke gjøre sånne feil, og huske på at han faktisk er veldig interessert i å gjøre det jeg ber ham om.

 

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar