torsdag 16. desember 2010

16.12 Ut på tur


Væromslag i dag, faktisk så vidt plussgrader på et tidspunkt. Også kom det mer av det hvite greiene som kjennetegner årstida.

Alle som kjenner meg vet at jeg ikke er noe vintermenneske. Men, denne vinteren går unna i et rasende tempo, merker jeg. For det første har det vært stappfullt med hundeaktiviteter, helt inn i desember. Til sammen med juleforberedelser, mye sosialt med venner og travle dager på jobb har det gjort at det nå er en drøy uke til julaften uten at jeg helt vet hvor tida har blitt av. Selv om jo fakta er at det har vært kaldt og snø i over en måned her på Ås.

For det andre kommer også nyåret til å gå fort unna, siden det også da er mye på agendaen, både knytta til hund og annet.

Også lærte jeg jo et lurt triks av Christine her forrige vinter - med å telle ned til første mars. Så, da teller jeg i første omgang ned til første januar. Og som nevnt har ikke det vært noe problem takket være masse bra ”program” i november og desember, både med Carmen og med venner.

Og når vi kommer til nyttår er det å telle ned to travle måneder, som jeg vet januar og februar kommer til å bli. Dette går fint :-D

Carmen og jeg gikk en gå-pent-tur på ettermiddagen. Rask gange og ingen aksept for å gå for langt foran meg. Det er jo dette vi skal bruke vinteren på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar