søndag 1. november 2009

01.11 Jaktcup post 9

Carmen og jeg var som vanlig tidlig oppe - lenge før gjestene stod opp. Vi tok en tur på jordene rundt hytta i tussmørket. Og i det fjerne så jeg to rådyr. Carmen så dem heldigvis ikke; - jeg vet ikke helt OM hun ville ha løpt etter. Tror egentlig hun er litt for pysete til det, men det er jo ingen vits i å friste skjebnen.

Vi tok en tur på den nest siste jaktcupen på Stikka - dagens øvelse var nærsøk, og dommer var Kari. Se nærmere beskrivelse på avdelingens jaktside.

Jeg kom jo selvsagt altfor sent til å få med meg noe særlig, men vi fikk oss en liten tur ut i skogen, og øvde fot/gå pent i bånd til og fra stamplass. Fra januar blir det ny jaktcup, og da skal nok Carmen også få prøvd seg….

Ellers prøvde Carmen dekken i dag - som hun har arva fra Betty. Det gikk kjempefint, hun så ikke ut som det forstyrra henne i det hele tatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar