onsdag 11. november 2009

11.11 IWT møte

Siden jeg er med i hovedstyret for IWT 2010 blir det litt møtevirksomhet. I dag møttes vi i komiteen på Kalnes for befaring og møte med de ansvarlige der.

Under befaringen tok jeg ”sjansen” på å slippe Carmen løs. Hun løp altså løs sammen med oss fore tobente som gikk rundt på området. Og hun var litt sky ift. De ukjente folka, så det var ikke så lett for dem å få hilst ordentlig på henne. Også ble hun litt ”elektrisk” av settingen og måtte hoppe litt på meg. Men, ellers klarte hun seg fint, kom som en strek hvis jeg ropte på henne, og holdt seg sammen med ”flokken” hele veien.

Neste “post” på programmet var skogtur med en hundekompis. Du verden så mørk Kalnes-skogen er uten lys… MEN, det gikk jo så fint med de fargeglade lysene fra Biltema på hundenes halsbånd. Der fikk jeg et godt tips - så jeg måtte jo sporenstreks til Biltema etter turen og kjøpe til Carmen også.

Til slutt en liten tur oppom klubben på onsdagstrening. Carmen fikk trent ro mens jeg stod og prata med en hundekompis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar