torsdag 19. november 2009

19.11 Ingen asfalttrening


Jeg var klar for trening, men det var visst ingen andre i drittværet. For noen pyser av noen treningskompiser! Hvor ble det av ”ut på tur - aldri sur”, og ”det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær”?!?

Men, Carmen og jeg lar oss ikke stoppe av litt regn! Vi tok først en kort runde i sentrum. Så gikk vi i den lysløypa hvor det faktisk ER lys. Tidligere har jeg bare vært i halvparten av den løypa. Men, i kveld ville jeg sjekke ut resten av den.

Ett stikkord: GJØRME. Deler av løypa var et eneste langt gjørmehøl! Dumt av meg ikke å ha på støvler, men bare støvletter.

For øvrig møtte vi en svart labrador sånn ca halvveis i runden vår. Den var 17 måneder gammel, tykk og ganske ute av kontroll. Jeg trente Carmen på sitt og bli mens jeg snakka med den andre eieren. Kunne konstatere at hunden min oppførte seg langt bedre enn hennes eldre rasefrende.

Akkurat det med å sitte stille når andre ekvipasjer er i nærheten er Carmen bare kjempeflink til!

Ellers innvia vi nytt kobbel i dag - et svært kort og tykt retrieverbånd i supperosa - presang fra Kari. Tusen takk, Kari - kjempefint. Utmerket å bruke på ”gå-pent-i bånd” turene mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar