søndag 22. november 2009

22.11 regn, Regn, REGN


Ja, de hadde jo meldt det, så det var ingen overraskelse. Du verden, som det bøtta ned i dag. Vi var 4 standhaftige ekvipasjer som møtte opp på Stikkaåsen og trossa regnværet. Carmen og jeg var selvsagt bare ”ringside”, som vanlig. Gikk litt fot med henne, og ellers satt vi og så på. Carmen var ikledd regndressen sin, men så likevel ganske bedrøvelig ut i regnet. Hun syntes det var veldig fint å komme tilbake til bilburet sitt.

Etter en tur innom Peppes var treningskompisene klare for runde nummer 2; - i Mossehallen. Dette var jo andre gangen Carmen var med dit. Hun imponerte meg veldig. Vi trente litt på fot i hallen, og det gikk vel sånn passe bra. Så stilte vi oss opp i ring, vi retrieverfolka. Sparka en tennisball til hverandre, og hundene skulle sitte eller ligge rolig ved siden av oss.

Det så ut som dette ikke kosta Carmen noe som helst. Tidvis la hun seg til og med ned på siden og slappa av.

Ellers prøvde vi noe interessant - vi bytta plass. Jeg bytta med Håkan og stilte meg ved siden av Sudden med armene i sida. Stakkars Sudden - han så ganske så slukøra ut, og var ikke i nærheten av å tenke på å ta ballen. Det var tydelig at jeg (og Kari som stod på den andre siden) virka veldig dominerende. Vi snakka ikke til ham i det hele tatt, så ikke på ham heller, bare utstrålte at han pent fikk bli liggende.

Carmen klarte seg ganske bra med Håkan ved siden av, men synts nok også det var litt skummelt med en annen person enn sjefen…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar