onsdag 18. november 2009

18.11 Besøk



Carmen og jeg har vår lille runde vi går på morgenturen. Og faktisk like i nærheten er det en liten opplyst grusbane hvor det går an å trene litt jaktlydighet. I dag fant jeg ut at vi skulle gjøre dette litt mer strukturert enn vi har gjort.

Så, jeg satte ikke bare i gang med å trene fot. Begynte med å trene ro slik vi lærte på valpekurset. Så fortsatte jeg med kontakttrening slik jeg har lært av Anita. Og først deretter gikk jeg fot med henne. Mener at resultatet ble bedre, at hun var mer rolig og konsentrert.

På kvelden fikk vi besøk av jaktgjengen. Carmen var ganske elektrisk med det samme folk kom, løp rundt og skulle vise fram tyggebenet sitt. Men, ganske fort slo hun seg til ro ved bena våre under spisestuebordet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar